wtorek, 26 lutego 2013

zmiana miejsca

Moi Drodzy, w czwartek przenoszę się do kolejnego miejsca.
Kupiłem bilet kolejowy. Pociąg zabierze mnie do Yogyakarty. To środek Jawy, a Jawa to jedyna wyspa w Indonezji, po której można się przemieszczać pociągiem. Bilety kolejowe można kupić w internecie http://www.kereta-api.co.id.
Ale najwyraźniej chłopaki się nie dogadali w kwestii wymagań i wyszukiwarka połączeń im się nie udała.  
Nie wiem skąd im przyszło do głowy, że kupujący będzie znał całą siatkę połączeń kolejowych z nazwami stacji. Wybieram datę, nazwę stacji z miasta, nazwę stacji do miasta, liczbę osób, liczbę dzieci, udowadniam, że nie jestem robotem (co na tym etapie jest co najmniej dziwne) i dowiaduję się, że takiego połączenia nie ma. :) Szukam dalej, data, stacja start, stacja końcowa, przepisz kod, a weź się w tym kodzie z dużych, małych liter i cyfr pomyl...Brawo Jasiu.
Na stronie nie ma możliwości zmiany języka na inny niż indo.


Całe szczęście, bilet można kupić w sklepie indomaret, który jest praktycznie na każdym rogu. No ale zwykły turysta o tym nie wie...to nie jest przecież nigdzie komunikowane.
Do zakupu biletu potrzebny jest paszport, Pani spisuje dane, nr paszportu, numer telefonu też jest potrzebny.










Bilet wygląda tak. :) Kosztuje różnie zależnie od dnia, godziny, klasy i nie wiem czego jeszcze. 
Mam miejscówkę, nie wiem czy przy oknie :)

A do biletu dostałem taką zupkę... Ciekawe czy pani konduktorka będzie z wrzątkiem chodzić :)

Brak komentarzy: