sobota, 16 lutego 2013

no i wylądował :)



Ale zanim to nastąpiło przemiła pani stewardessa przyniosła dwa druczki do wypełnienia. Wniosek o wydanie wizy i  deklarację celną.
Wizę do Indonezji można otrzymać na lotnisku więc z takim, wypełnionym druczkiem poszedłem do okienka. Wcześniej nabyłem w innym okienku drogą kupna karteczkę (brak karteczki = odesłanie okienka i stanie on nowa w kolejce, ze współczuciem patrzyłem jak dwóch nieświadomych odbiło się od okienka). Karteczka kosztuje $25, a wszystko odbywało się raczej powoli...
Pan z okienka jest w mundurze, patrzy groźnym wzrokiem, coś sobie spisuje, zrobił mi zdjęcie, postemplował, wreszcie oddał paszport z wklejoną wizą, oddał też połową karteczki (to chyba w ramach potwierdzenia, że zapłaciłem :)) i kartą wylotu, którą oderwał od wniosku wizowego (tę kartkę muszę sobie schować i oddać przy wylocie). Wiza jest ważna 30 dni od daty wydania i raczej nie należy samowolnie przedłużać pobytu. Z finansowych powodów - każdy kolejny dzień wg taryfikatora to $20 :
 


Odebrałem bagaż, nie wiozłem zwierząt, jestem w Indo :)




Brak komentarzy: